czwartek, 1 sierpnia 2013

Trochę o Dusi - mnie ♥

Siemanko robaczki moje kochane ♥
Próbowałam nagrać filmik o mnie - ale niestety się nie udało .Dlatego dzisiaj opowiem wam trochę więcej o mnie . Jednak muszę się wam przyznać , że od kilku dni brak mi weny ... Dlatego są takie posty . Wybrałam taki temat , bo nie chce pisać na odwal , ale nie chce  też nie pisać przez 2.5 lub 8 dni , ale nawet dobrze się złożyło , bo lepiej mnie poznacie .No bo przecież jeżeli czytacie mojego bloga to musicie wiedzieć jaka jestem :P . Dobra zaczynam :

1.Jak masz na imię ? 
-Wiktoria , ale na blogu Dusia

2.Ile masz lat?
-12 ♥


3.Gdzie mieszkasz?

-Tego wam nie podam


4.Twoje hobby?

-Jazda konna i fotografia


5.masz rodzeństwo?

- yes..


6.Jak nazywają się twoi rodzice?

-Ania i Sebastian


7.Twoje ulubione danie?

-lazania .. Pychaa ♥


8.Twój ulubiony zespół?

-nie mam


9.Wokalista, którego nie lubisz.

-J.B , ale lubię jego piosenki


10.Twoje marzenie.

-zostać sławną fotografką i zrobienie zdjęć wilkom na wolności... Więcej wam nie powiem :P


11.Twój ulubiony napój?

-Szejk ♥


12.Twój styl ubierania?

-Wszystkie style lubię ♥


13.Masz zwierzę, jeśli tak ja się wabi?

-Tak, psa i królika -Karlosa i Kłapouchego


14.Ulubione zwierzę.

-Wilk ♥


15.Zwierzę, którego nie lubisz.

-Kot...


16.Twoja ulubiona liczba.

-12 ♥


17.Twój ulubiony kwiat.

-Konwalia ♥


18.Twój ulubiony dzień.

-sobota ♥


19.Jaki jest twój ulubiony przedmiot?

-Chyba.. matematyka i język angielski ♥

20.Twój znak zodiaku.

-Wodnik


21.Ulubiony kolor.

-miętowy , biały i niebieski 


22.Ulubiona rzecz.

-telefon i komputer ♥


23.Twój charakter.(krótki opis o sobie, np. jestem kontaktowa itd.)

-Jestem silna,przyjazna , miła,zwariowana,uparta,czasami wkurzjąca i muszę mieć ostatnie słowo 


24.Twój ulubiony film.

-,,Hotel dla psów" , ,,To nie jest kolejna komedia dla kretynów " i ,,Jak urodzić i nie zwariować "


25.Ulubiony serial.

- ,,Trudne sprawy " , ,, Ukryta prawda " , ,,W11 wydział śledczy " , ,,Kryminalne zagadki nowego jorku " 


26.Ulubiona strona internetowa.

-lucy-lucyy.blogspot.com


27.Ulubiona gra.(planszowa, komputerowa..)

-minecraft i simsy 3


28.Co lubisz robić w wolny czas?

-jeździć na rolkach , siedzieć na blogu i bawić się z psem


29.Jaki rodzaj filmu lubisz oglądać? (horror, komedia..)

-przygodowe


30.Twoja wada.

-uparta , czasami wkurzjąca i musi mieć ostatnie słowo


31.Twoja zaleta.

-zawsze kogoś bronie , jestem silna i przyjazna 

Na dzisiaj to tyle .... Pa pa i proszę wam o komentowanie i obserwowanie bloga <3 

4 komentarze:

  1. świetny blog i notka :3
    ciekawy blog ;)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy blog. Obserwuję i liczę ,że się odwdzięczysz. ;)
    Zapraszam:
    evva-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do The Versatile Blog. Więcej informacji tutaj: http://slashuu.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń