poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Holiday

Hej miśki :*
Już jest dwunasty dzień drugiej połowy wakacji. Boże , jak to szybko czas leci . Dopiero co pakowałam się na kolonie : ) Ale mówią , że czym jest się starszym tym szybciej wakacje mijają ... Może to prawda ? No bo w sumie pamiętam jak miała 9 lat i cały dzień spędzałam na podwórku  . A teraz ? Już nikt nie wychodzi na podwórko , udają , że się nie znają ... Dlaczego ?! Bo niby wyrośli z tych naszych zabaw no i z nas , a konkretnie to ze mnie i z mojej przyjaciółki Wiktorii , która była pokazywana w  jednym z moich starszych postów . Ja no i Wika nadal bawimy się w te nasze stare zabawy czyli : policianci i złodzieji ,w dom , w wilki ,chowanego i podchody ... Najbardziej jednak lubiliśmy zabawy w zwierzęta czyli dzieliliśmy się na małe grupki zwierząt : lwów , wilków, gepardów i tygrysów ( dużo nas było ). Bawiliśmy się tak całymi dniami udając , że polujemy ,bijemy się i walczymy o swój teren :P Na prawdę świetna zabawa ... Ale jak już wspomniałam wszyscy już wyrośli z tego . Mają już po 13 i 14 lat i pewnie nie w głowie im już takie zabawy . Najwięcej było na podwórku chłopaków . Uganiają się teraz oni za dziewczynami albo chodzą ze swoimi głupimi kolegami ... I tak z 14 osób zostały tylko 2 . Ja mam 12 lat i bawię się nadal i co ? Nie przejmuję się komentarzami innych ,,jezu ty nadal się w to bawisz? żenada -,-" . Mam to głęboko ... Jestem jaka jestem nikt mnie nie zmieni . Dobra . Koniec z tym tematem. Było minęło . Co do wakacji to nie poszłam do centrum handlowego z Mary , bo nie mogła . Szkoda . Kiedy indziej się spotkamy . Zamiast wypadu do centrum pojechałam do mojej koleżanki Martyny ( jest rok młodsza , ale za to super fajna ). Cały dzień bawiłyśmy się w dom w namiotach , byłyśmy na trampolinie i grałyśmy w grę DENS CENTRAL 3 ... MEGA GRA !!! Później dni potoczyły się spokojnie.. W niedziele poszłam z mamą na targ ( giełdę ) i kupiłam sobie alladynki . Bardzo cieszę się z zakupu ich ponieważ , już dawno o nich marzyłam <3 Dzisiaj natomiast kupiłam sobie sukienkę , T-shirt i mini prostownice . Bardzo cieszę się z zakupu prostownicy ponieważ , dawno chciałam sobie taką kupić , ale nigdzie nie mogłam na nią trafić . Kupiłam ją w empiku za 22,45 zł ... Nie dużo co nie ? :3 Dobra to na tyle tego mojego dzisiejszego posta.. Się napisałam :P Fotki sukienki i bluzki dodam jutro.

A tu takie fotki , które zrobiłam przez ten miniony miesiąc wakacji i nowa prostownica :




Moja nowa mini-prostownica <3 Jest super :3

Dobra to na tyle . Pa pa : )

PS. Lubicie jak piszę tak dużo  czy wolicie jak pisze mało ? Piszcie w komentarzach . Każdą dobrą radę zawszę biorę do serca i ją realizuję :) 

8 komentarzy:

  1. masz super prostownicę, mogę wiedzieć gdzie kupiłaś? a i zapraszam na mojego bloga o muzyce i modzie http://kastecikmarkiewicz.blogspot.com/ dopiero zaczynam więc wasze wyświetlenia mi się bardzo przydadzą :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo
    Fajny post
    Zapraszam http://welcome-in-my-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wygląd bloga, kropeczki, kropeczki <3
    zapraszam do mnie, liczę na rewanż http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie lubię jak ktoś pisze nie za dużo nie za mało :))
    Fajne zdjęcia :3

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka,świetny wygląd na blogu , jaka świetna prostownica *_*
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna prostownica ^^

    Zapraszam - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, śliczny wystrój. Obserwuję i liczę na rewanż http://gabi-gaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń