piątek, 2 sierpnia 2013

The Versatile Blog ♥

Hej miśki ;*
Dzisiaj konkretnie był super dzień . W końcu doszła do mnie moje czapka beanie ... Jest prześliczna <3 Od pierwszego spojrzenia zakochałam się w niej ..Nie rozstaje się z nią ani na krok . Cały czas ją noszę i jestem dumna z tego , że ją mam . Pasuje do wszystkiego <3 No i mogę przyznać , że nawet ładnie mi w niej :P Oto kilka fotek :







To jak na razie część tego co mnie tak uszczęśliwiło...Następna rzecz to , że moja najukochańsza mamusia ;* oznajmiła mi , że będę miała remont pokoju ... Boziu jak ja się cieszę ... Będę miała inny kolor ścian,inne łóżko i wogule ten pokój mnie jakoś odmieni , bo jak na razie to nie lubię mojego pokoju.. Plan mojego pokoju napiszę wam w następnym poście ...
Następna i ostatnia rzecz to ,że zostałam nominowana do The Versatile Blog !!! Nie wiem o co chodzi , ale same słowo ,,nominowana" mnie już na maksa uszczęśliwiło... Ahhh. Dziękuję Slashu za nominowanie mnie , bardzo , ale to bardzo Ci dziękuję ;* . 
7 faktów o mnie :
1.Mam dużego pieprzyka koło nosa
2.Jest mi z nim źle
3.Kocham wilki <3
4.Moje hobby to jazda konna,blogi i fotografowanie
5.Bardzo chciałabym wygrać w konkursie Lu 
6.Mam psa i królika
7.Chciałabym mieć profesionalny aparat ...

Nominuję :
mary-maaary.blogspot.com
slashuu.blogspot.com
lucy-lucyy.blogspot.com
sjpw-pisarka.blogspot.com
stasiu-stasiuublogspot.com
wiska-wiskaa.blogspot.com
bezsennaaaa-magias.blogspot.com

Bym zapomniała ! :P Ostatni , ostatni powód dlaczego jestem ,, so happy" to taki , że w końcu w moim mieście jest ,,roko "(może jest od dawna , ale ja go doiero znalazłam ... :P) Na dzisiaj to tyle ... Pa pa <3 

PS.Jakość zdjęć jest zła dlatego , bo jest 1:41 i nawet po przerobieniu są złej jakości ... Sorry :(





3 komentarze:

  1. fajne foteczki ;d nie ma to jak kamerka ;d
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)

    http://livethemometn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia i ciekawy post :).
    Zapraszam do mnie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń