czwartek, 8 sierpnia 2013

Cześć <3
Wpadłam tylko na chwilkę , aby opowiedzieć wam co dzisiaj robiłam i co mam zamiar jutro robić .
Dzisiaj pojechałam do cioci , do Sianowa . Byłam u niej 7 godzin (od 12 do 19 ) . W sumie to nic ciekawego nie robiłam . Oglądałam filmy i siedziałam na kompie . Wyszłabym na dwór , ale przeszkodą było to , że mam coś z palcem u nogi i , że nikogo tam nie znałam... Ale prznajmiej oglądnełam takie filmy jak : ,,Anastazja" ,,Artur Nożycoręki" ,,Asterx i Obelix -12 prac Asterixa" i połowę ,,Alicji w krainie czarów " , ale film :P. Poza tym przyglądałam jak moja ciocia malowała karykaturę (bardzo ładnie jej to wyszło ) . Nie mam żadnych fotek :C Poza tym jutro wybieram się z Mary z bloga mary-maaary.blogspot.com na zakupy do centrum handlowego ,,Atrium " ... Na pewno będzie super . Może zrobimy sobie kilka zdjęć... Zobaczymy :P

5 komentarzy:

  1. ja chyba jutro wybiorę się na zakupy :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no to miłego dnia :)

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjścia:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dziś byłam na zakupach ;d zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie filmowy dzień :))
    Mamy nazwę bloga podobną:)
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń