sobota, 3 sierpnia 2013

To jest przykre...

Hej.
Dzisiaj krótka notka. Będzie ona o ... NICZYM .W sumie to jest o czymś.... O moich uczuciach . Zostałam dzisiaj bardzo mocna zraniona psychicznie.. Teraz już wiem jak się czuje Lucy , kiedy mówią jej , że jest brzydka . Dzisiaj też mnie tak zraniono... I to z efektem . Jestem smutna , zła i dzisiaj straciłam pewność siebie .... Tak , przez jedną osobę straciłam pewność .Pewność siebie . Wchodzę sobie na ask'a i patrze na stronę główną . Patrze na jakie pytanie odpowiedziała ...I w tedy to się stało ... Świat jest szary , a ja smutna ... Oto te pytania :
-Czyli już wgl nie lubisz Sieradzanowej?? o.O              (sieradzanowa to ja...)
-odpowiedź mojej kol...
-No kumam, kumam : ) I dobrze ja też jej nie lubię... Jest podła, kłamliwa, i myśli że jest piękna i fajna... ŻAŁOCHA...Tak w realu to jest brzydka i obleśnie tłusta... Gdyby nie żarła tyle pizz z tej jej całej pizzerii to może i by schudła...
-odpowiedź mojej kol...
-Mnie też nie interesuje, ale to jest taki dodatek do tego co mogę jej napisać na fb jak mnie wkurwi...
-odpowiedź mojej kol...
-Nie bo mnie ta brzydka tłusta Sieradzanka zabije w szkole...
-odpowiedź mojej kol ...
-Tak z klasy ale więcej nie powiem...

Pomięłam pytania , które mnie nie zraniły..A więc to wszytko... Najbardziej zraniły mnie słowa ,,tłusta" i ,,brzydka" ... A na dodatek wszystko pisane było z anonima... To jest żałocha... Ktoś na prawdę mnie zranił i to na prawdę jest przykre jeżeli piszą o tb publicznie.. Teraz jestem smutna i zła, bo wiem , że to ktoś z mojej klasy ... Ah. Gdybym tylko wiedziała kto to ...Nie chodzi o zemstę , ale o to abym patrząc temu komuś prosto w oczy powiedzieć ,,Wiem , że to ty to napisałaś /napisałeś .."...Dobra , kończe bo dalsze pisane nie ma sensu , bo na pewno nie chcecie czytać o moich uczuciach ... Pa 


PS. Może jestem trochę gruba , ale nie musiałes/ musiałaś mi aż tak dopiec ...

8 komentarzy:

  1. Nie martw się. :<

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, też byłam czasem w takich sytuacjach, ale one zawsze się w końcu wyjaśniały. Będzie dobrze! :) <333 Obserwuję :)

    http://grittygritty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się żadnymi anonimami, pewnie pękąją z zazdrości i tyle :))
    Uwierz mi :)) Zawsze tak jest..

    Pozdrawiam. ;* trzymaj się jakoś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmuj się takimi opiniami, to świadczy tylko o tej osobie, że jest tchórzliwa i kłamliwa, bo nie potrafi prosto w twarz powiedzieć co jej się nie podoba, tylko z anonima wypisuje takie rzeczy, tacy ludzie są najgorsi...

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  5. och nie przejmuj się aż tym tak bardzo! Ludzie Ci zazdroszczą :)
    tak pozatym, świetny blog! Obserwuje i licze na rewanż <3
    Dla mnie to bardzo ważne :)

    http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się naprawde bo po co ? http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za wszystkie pocieszające komentarze ... Kocham was za to <3
    PS. Już mi lepiej ( dzięki wam ) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie dobrze!!:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń