piątek, 16 sierpnia 2013

Moje inspiracje ubraniowe ♥

Cześć wszystkim ♥
Dzisiaj dość nietypowy post , bo o moich inspiracjach dotyczących ubrań. Dobra a więc ... Mój styl nie ogranicza się tylko do jednego . Czasami jest rockowy , a innym razem luźny . W mojej szafie jest wszystko - od zwiewnych bluzek po  śliczne sukienki ( mam je dopiero dwie ale moja kolekcja powoli się powiększa).
Może nie mam 30 par bluzek , 20 sukienek i 100 par butów , ale lubię to co mam. Moja ilość ubrań i butów drastycznie się zmieniła ponieważ , niektóre ubrania były na mnie już za małe ( tak samo jak buty , ale je wywaliłam ) i oddałam je siostrze . Ona to ma farta !!! Dostaje wszystkie moje ładne i już za małe ciuchy ...
Niedługo znowu będę musiała zrobić porządek w szafie ponieważ , w wakacje wzięło mnie coś na styl vintage i na taki mój styl ( zwiewna koszulka w jasnych kolorach do tego krótkie szorty w jasnych kolorach , niedbały kok , trampki i jasna biżuteria ). Jednak skąd biorę inspiracje ? Różnie . Czasami przeszukuje google grafikę , a innym razem gazety takie jak ,,Bravo ". Jednak najczęściej biorę inspiracje z innych blogów. Przykładem jest blog Lucy , Wiśka i Slashu ( jeżeli jej nie znacie to od razu wchodźcie na jej bloga : http://slashuu.blogspot.com/ ) . Jednak najbardziej podoba mi się styl Wiśki . Jest on taki ... Taki ... No brak mi słów . Najbardziej podoba mi się jak jest ubrana w ostatnim outfitcie ( nie ,,back to shool" tylko w tym : http://wiska-wiskaa.blogspot.com/2013/08/outfit.html ) . Poza tym biorę też inspiracje z różnych stron na facebooku .Można tam czasami znaleść naprawdę fajne zdjęcia od , których można zaczerpnąć dużo pomysłów ( np. Milunia.pl ) . 




 




Poza tym mam kilka pomysłów na outfitów . Dzisiaj na pewno by się pojawiły gdyby nie mój aparat , który w najpotrzebniejszych momentach się wyładowuję -,-" .Oprócz outfitów mam też kilka pomysłów na filmiki . Jednak przed ich nakręceniem moja mam musi wyczyścić płytę , która jest potrzebna do nagrywania przez kamerę ... Ah... Same kłopoty no , ale cóż tak już jest . Gdy masz jakieś plany zawsze coś ci je popsuje . Dzisiaj jest chyba najdłuższy post , co nie (oczywiście razem ze zdjęciami ) ???  

A wy chcecie abym nagrywała ? 
Jeżeli tak to jakie filmy chcecie zobaczyć ?
Co u was słychać ?



21 komentarzy:

  1. heej , co ty na to by w następnym poście, twoim jak i moim zareklamować się wzajemnie ?
    odpisz i zapraszam klaaudia-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog :D super zdjęcia, masz fajny gust :D

      zapraszam do mnie jak dobije przynajmiej do 15 obserwatorów zrobie konkurs z nagrodami rzeczowymi (narazie nie mam ani jednego ale co tam :P) http://tajenmnicza.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dusia, ja już Cię poleciłam : D < 3

      Usuń
  2. Tak, zacznij nagrywać :3
    Może na początek pytania&odpowiedzi.

    http://nikkolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam zarówno na outfity jak i filmy :)
    chętnie bym obejrzała filmik z udziałem twoich przyjaciół, był by na pewno pełen ciepła i humoru :D
    ciekawy pomysł na post, ja również nie mam jednego stylu, ale to chyba dobrze, fajnie jest być nieprzewidywalnym :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    zapraszam do mnie :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne inspiracje wrecz identyczne http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :)
    Też mam na imię Klaudia <3
    Obserwuję i liczę na rewanż oczywiście kochana :*
    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak oraz ostatnia spódnica są boskie ! ♥.♥

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje ;]


    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje odrazu widac jaki styl preferujesz :D
    POZDRAWIAM Z HOLANDII!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    ZAOBSERWUJESZ ?

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :)
    zostałaś nominowana do V.B.A
    więcej informacji na moim blogu http://gaagner.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award-and-versatile.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaa! swietny ten plecak i paznokcie *o*
    Obsrwujemy?:) Ja już.

    http://meown-meoww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez lubię plecaki vintage <33

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje ^^

    Może nagraj lookbook ? ;>

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj- odwdzięczam się w miarę możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć! masz bardzo fajnego bloga i ciekawie piszesz :) bardzo zależy mi abyś obserwowała mojego bloga. więc mam propozycje OBSERWACJA za OBSERWACJE? jeżeli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i dodaj komentarz na moim blogu :) iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz podobne buty do tych, które mi się podobają na stronie Butymodne.pl Czy może robiłaś w tym miejscu zakupy, czy szukałaś tych butów gdzieś indziej? Bo nie widzę żadnego odnośnika, jeśli chodzi o buty.

    OdpowiedzUsuń