piątek, 26 lipca 2013

Welcome ♥

Hejcia ♥.
Nazywam się Wiktoria ... Nie za bardzo mi się moje imię podoba , ale je toleruje . Wolałam bym nazywać się Marysia tak jak moja przyjaciółka , ale to już inna sprawa :) . Na blogu i wgl w internecie podawać się będę jako Dusia <3 . Mieszkam w Polsce ( nie lubię tego kraju ) gdzieś na pomorzu . Mam 12 -naście lat i mam zwariowane życie ♥.♥ Mam psa , Karloska bulldoga angielskiego ( bardzo go loffciam ♥) ma 6 lat i królika Kłapouchego biało -czarnego ♥ . Oprócz zwierząt mam jeszcze siostrę Maje . Jak każda siostra często mnie wkurza , ale i tak ją lovciam :P Mieszkam w bloku , koło centrum handlowego . Moi rodzice mają pizzernie <3 Jak każde dziecko kocham moich rodziców <3 Ok, a teraz do rzeczy . Jak już wspominałam mam 12 lat , więc jak każda dziewczyna w tym wieku powinnam kochać JB , lubić różowy kolor , obżerać się żelkami i ciągle przesiadywać na fb . Niestety , albo raczej stety ze mną tak nie jest :D . Nie nawidze JB ( jednak szanuje ludzi , którzy go lubią ) , nie lubię koloru różowego , po dużej ilości żelków robi mi się nie dobrze i nie siedzę ciągle na facebooku ... Stało się . Jestem jaka jestem :) I nikt ani nic mnie nie zmieni . Kocham wilki , co w wielu z was wywoła grymas na twarzy . Tak , na prawdę kocham wilki i ponieważ je kocham to muszę kochać psy... i tu juz powstaje problem bo nie lbuię kotów... Nie nawidzę ... Niestety moja BFF kocha koty ...i ma kota... Ahhhh.... Dobra dzisiaj koniec tego blogowania :p  Pa patki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz