sobota, 27 lipca 2013

Hejciak <3
Zwycięstwo !!!! <3 Zwalczyłam swoje lenistwo i wyszłam na dwór :D Zmobilizowałam się i wyszłam . Jednak cała zasługa przypada mojej przyjaciółce , Wici <3 Przyszła po mnie i we try ( jeszcze moja siostra ) poszłyśmy na pac zabaw . Trochę się kręciłyśmy się na ,,żygatorze,, (tak nazywamy mini karuzelę ) , a później huśtałyśmy się na huśtawkach i to chyba wszystko .... A i wcześniej chciałyśmy pójść na wąwóz , ale byli tam grupka chłopaków , których wole unikać... Dobra na dzisiaj to tyle <3 Jutro rano napisze nowego posta i pójdę na dwór  ... Oto kilka fotek  dzisiejszego dnia ^^ Pa patki i życzę miłego snu <3 ^^
 Moja siostra Majcia <3















                                                             Moja BFF, Wicia <3









5 komentarzy:

  1. Obserwujemy? Zacznij i daj znac u mnie w kom, a mozliwie najszybciej sie odwdziecze :))

    http://bauerkowa.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! i udanych wakacji c:

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/ Jeżeli chcesz to zaobserwuj lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń