sobota, 27 lipca 2013

Przeprowadzka... ♥

Cześć po raz 2 ♥
Nadal bardzo się cieszę , że na moim blogu pojawił się  pierwszy komentarz i mam nadzieję , że ich przybędzie . Ponadto postanowiłam , że jak wzrośnie mi licznik obserwatorów to wyśle e-maila do sklepu internetowego z pytaniem czy chcą abym promowała ich ubrania , dodatki i gadżety ... Ale to plany na przyszłość . Na razie muszę się zająć popularnością mojego bloga . Nie zrozumcie mnie źle , ale chciałabym aby mój blog był chociaż odrobinę sławny i żeby pojawiło się na nim więcej komentarzy . Zobaczcie jak 1 komentarz mnie zmotywował i ucieszył , a co dopiero 5 lub 8 :P 


Dobra , a teraz do rzeczy . Jak widzicie tytuł brzmi ,,przeprowadzka" . Nie nie przeprowadzam się , ale... To później wam wyjaśnię . Moja mam kiedy wpadła do domu zrobić pranie i nam obiad powiedziała mi , że dzisiaj w pracy marzyła o tym aby wyprowadzić się znowu do Irlandii ...Właśnie miałam wam powiedzieć :D Kiedy miałam 6 lat , a moja siostra 5 wyprowadziłyśmy się razem z rodzicami do Irlandii ... Powodem było to , że w Polsce ludzie mało zarabiają ... I wiecie co ?! Wolę Irlandię niż Polskę ponieważ , tam ludzie tolerują ciebie i twoje zwyczaje . Tam ludzie nie oceniają ciebie po wyglądzie . Tam sklep ZARA to tani sklep ,a ubrania tam kosztują tyle co nic ( no nie dosłownie ) . Tam również dostałam swojego pierwszego psa... Dziwna historia ,kiedy indziej wam ją opowiem :P  Kiedy wracaliśmy do Polski byłam bardzo smutna ... I kiedy moja mam powiedziała , że chciałaby się przeprowadzić do Anglii  strasznie się ucieszyłam i bardzo chce się tam przeprowadzić , bo nie lubię Polski . Chociaż wiem , że tu mam przyjaciół i rodzinę to i tak chce się przeprowadzić ... Tam jest super ♥.♥ Moja mam oprócz Anglii myśli też o Norwegii , ale cóż wszystko zależy od tego czy interes rodziców wypali ... Nie jestem wredna , ale chciałabym aby nie wypalił ... To na tyle . Może znowu złapię wenę i coś napiszę . Na prawdę wzięło mnie na blogowanie :D xD A i polecam blogi moich przyjaciółek i BFF :
To tylko tyle ponieważ , tylko tyle moich przyjaciółek ma bloga <3 Serdzecznię pozdrawiam je , Lu i Wiśkę

4 komentarze:

  1. Robię design ale nie wiem czy uda mi się zrobić podobny albo tak sam ;DDD Napisz do mnie na majl: littlerock1123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Prosze o obserwację mojego ^^
    ________________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i na pewno będę twojego obserwować i liczę na rewanż :)

      Usuń