sobota, 27 lipca 2013

Holiday ♥

Cześć ♥
Drugi dzień mam tego bloga i się bardzo cieszę ponieważ , na mojej stronce pojawił się pierwszy komentarz :D Mam straszny zaciesz :p Dobra , do rzeczy . Dziś jest słoneczny dzień , ale niestety dopadł mnie leń ... Rano miałam plany , że pójdę pojeździć na rolkach , ale cóż ... Taka już jestem ... Zmienna i uparta :) Normalnie to ja nie mogę usiedzieć na miejscu , ale cóż :) . Dzisiaj opowiem wam o tym jak minął mi pierwszy miesiąc wakacji ( oczywiście nadal on trwa ) .  Przez pierwsze dni wakacji nocowałam u mojej przyjaciółki . Później pojechałam na kolonie w góry zorganizowane przez mojego nauczyciela w-f , który ma własną firmę http://db-active.pl/ . Kolonia trwała 12 dni i było super ! Podchody , wycieczki w góry i do różnych miast . Kiedy wróciłam pojechałam z rodzicami ,siostrą , wujkiem , ciocią , królikiem i psem . Tam pierwszy raz miałam profesionalną naukę jazdy konnej . To było coś !!!! ♥ Od tego czasu jestem pewna , że chce od września chce systematycznie jeździć konno ♥.♥ Domek w którym mieszkaliśmy należy do super ośrodka wypoczynkowego http://radewrosnowo.pl/ !!! Byliśmy tam 4 dni , ale uważam , że to mało :P Już dawno wróciłam :) Niedługo razem z siostrą jedziemy do dziadków do Stargardu Szczecińskiego . Na szczęście mają oni psa , bo inaczej nie wiem jakbym wytrzymała tydzień bez zwierząt :D Jak znam życie pójdziemy na kręgle , do kina , pojedziemy do Szczecina i na pewno będziemy mieć wile innych atrakcji :o Może ubłagam mamę i pójdę na wolontariat Dobra to tyle . Tak mnie wzięło na blogowanie , że dzisiaj może pojawią się jeszcze 2 posty.... A może i więcej ... :) 
Dobra oto filmik
Może później wrzucę kilka fotek ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz