wtorek, 30 lipca 2013

Pomysły ...

Hej ♥
Dzisiaj pogoda drastycznie się zmieniała . Jest o wiele zimniej , chociaż jest duszno . Dzisiaj rano razem z mamą pojechałam do sklepu . Tam kupiłam dwie bluzki i bluzę ♥. Teraz siedzę na asku i jem kisiel .Przed chwilą zrobiłam sobie małą sesyjkę na webcamtoy'u . Nie są to zdjęcia pierwszej klasy , ale jakieś są . A teraz do rzeczy . Jak widzicie tytuł nasi nazwę ,,Pomysły " , a więc mam problem . Znaczy jeden problem i pytanie :) . Mój problem polega na tym , ze nie wiem o czym zrobić mój 1 filmik ... Więc serdecznie proszę was o to abyście napisali w komentarzach wasze pomysły na film . Natomiast moje pytanie brzmi ,, Chcecie , abym zrobiła outfit ? ". Bo mam kilka pomysłów i decyzja należy do was :) . To na razie tyle , ale na pewno napiszę więcej później bo teraz przychodzą do mnie dzieci Krzysztofa Pluskoty :). Tak dobrze przeczytaliście :) . Dzieci aktora , który grał w ,,Przepis na życie " przychodzą do mnie . Moja mam to przyjaciółka tego aktora . Znają  się z czasów gimnazjum.
Dobra lecę pa pa ♥♥♥Potem dodam zdjęcia moich nowych ciuchów .

3 komentarze:

  1. no u nas też się ochłodziło ;p
    zapraszam do mnie u mnie nowa notka i konkurs ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na zdj. Może zrb lookbook?

    Serdecznie zachęcam cię do brania udziału w moim konkursie : http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zobaczę twój outfit :)
    a filmik możesz zrobić z przyjaciółmi, wygłupy, taniec te sprawy :)
    u nas również one się pojawiły może zerkniesz ?? :P
    Zapraszamy
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń