niedziela, 28 lipca 2013

Straszna duchota ...

Hejcia <3
Dzisiaj jest strasznie duszno .. Musiałam ubrać bluzkę na ramiączkach , których strasznie nie lubiłam , aż po dzisiaj ( od dzisiaj je kocham ♥ ) . Poza tym zmienił się wystrój mojego bloga. Zrobiła go Slashu :) Bardzo jej za to dziękuję :3 Poza tym dziś nic ciekawego się nie wydarzyło . Chociaż coś się wydarzyło :) Postanowiłam , że zacznę nagrywać filmiki . Pierwszy będzie o moim zwierzęcym przyjacielu ( filmików będzie 2 ponieważ , mam dwa zwierzątka ) . Może zrobię o kompleksach itp. ale jeszcze nic nie wiem . Dzisiaj spędziłam pół dni na rozmawianiu z Slashu , a resztę na siedzeniu na moim i innych blogach . Moje plany na resztę wakacji to wypady nad morzę do Mielna , wyjazd do dziadków i leniwienie się ♥♥♥... Poza tym muszę jeszcze kupić plecak do szkoły . Już sobie wybrałam ( chce z Hausa ♥ ) . A tak z innej beczki , moi dziadkowie wczoraj wrócili z Danii i przywieźli mi i mojej siostrze piórnik , cukierki , 20 złotych i kamien w kształcie serca ( nasz dziadek zawsze przywozi nam kamieni z jego wycieczek rowerowych do innych krajów , takich jak Watykan czy Finlandia ) Oto one :

                        Prezenty <3

 Mój piórnik w kształcie buta

 Przepyszne cukierki ...Mmm

 Kamień w kształcie serca <3

 Flaga Danii ( czy coś takiego xD)

To dzisiaj na tyle .. Pa patki <3


PS . Liczba komentarzy wzrosła ! Bardzo wam za to dziękuję <3 Kocham was ♥.♥


 

17 komentarzy:

  1. U mnie mega gorąco, właśnie jestem na tydzień u dziadków. :)
    Wow, nie domyśliłabym się że ten piórnik to piórnik, myślałam że but!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten piórnik <3.
    Jesteś z mielna? Ja na wakacjach byłam w Mielenku więc czasem byłam w Mielnie :)

    Obserwuję i licze na rewanż
    bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten piórnik :D
    http://janka-janeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zarąbiste prezenty :)
    najbardziej podoba mi się piórnik :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wygląd bloga *.* czekam na filmiki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za te prze miłe komentarze <3 Dzięki nim wiem , że mam dla kogo pisać ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne trampki :)
    Super blog! Obserwacja za obserwację ? :)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta czacha na trampkach, gdzie można takie zdobyć? Jeszcze sie z nimi nie spotkałam...

    Obserwacje?

    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga w wolnej chwili, obecnie prowadzę konkurs z koszykiem kosmetyków do wygrania: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne trampki c; blog tez jest swietny ;)

    http://paulla69.blogspot.com - zapraszam do siebie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze , a piórnik ,,trampek,, jest z Danii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny psiak, ciekawy wpis!:)

    U MNIE PIERWSZY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta flaga Danii jest urocza, haha :3 Zapraszam do siebie: letyourdremscometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny nagłówek!
    obserwuję ;)

    rottini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog ;)
    zapraszam do siebie
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog...
    zapraszam do mnie :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń