poniedziałek, 29 lipca 2013

Deszczyk ...

Hej ♥
Mam dla was trzy bardzo dobre informację . Pierwsza to ( i chyba najważniejsza ) , że wzrosła liczba komentarzy !!!! WOW !!!Pod jednym postem jest 14 komentarzy ( 2 maje :P) !!!!!!!!! Jestem strasznie ale to strasznie zadowolona :) Kocham was za to ♥.♥ Dziękuje również wam za to bo wiem , że mam dla kogo pisać .. Że mnie czytacie i może nawet lubicie ??? Normalnie mówię wam !!! Podniecam się jak jakiś 5 -latek ... A tam trudno :P Taka już jestem i co ? I nic . Nikt mnie nie zmieni :) Dobra , teraz druga sprawa .. A mianowicie zamówiłam na Allergro czapkę beanie .. Jestem taka zadowolona , bo nie lubię przepłacać , a ona wyniosła mnie tylko 18.99 ( przesyłka za darmo ) . Tak się ciesze z tego zakupu , bo dawno chciałam taką mieć :) 
Oto ona ♥ :
darmowy hosting obrazków
Trzecia sprawa to , że w końcu padał deszcz !!!!! Normalnie mówię wam , wczoraj chyba bym umarła... Taka duchota była ... A dzisiaj ?! Ulice mokre , ludzie w płaszczach przeciw deszczowych , a ja w końcu mogę ubrać moje ukochanie , granatowe dresy ... Ahh ...Przed chwilą właśnie zjadłam płatki , ale nie będę wam pokazywać ich zdjęcia , bo po co ? Moje śniadanie , moja sprawa :D Dobra to juz koniec tego posta . Życzę wam udanych wakacji  i obiecuję , że w tym lub w przyszłym tygodniu pojawi się filmik ze mną i może moim psem ... Pa patki <3

4 komentarze:

  1. jaka sliczna czapka... Ale nie za goraco ? :D
    POZDRAWIAM !!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA-OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj 40 stopni, ani jednej chmury :)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna czapa ! ;)
    u nas 37,5 stopni ;/

    OdpowiedzUsuń